515 530 322
PO-PÁ / 7-17h
Nákupní košík
0,-
košík 0
Košík je prázdný, vyberte si něco na sebe. ;-)
V košíku máte zboží celkem za:
0,-

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Mohlo by vás zajímat také:


Doprava a platby

Informace o provozovateli

Co je to outlet?

Outlet nabízí značkové oblečení, obuv, sportovní vybavení, tašky a kabelky často až o 30 - 80% levněji než běžné obchody, protože se jedná o zboží z právě dobíhajících kolekcí nebo nadprodukce.

Jaká je cena poštovného?

Při nákupu nad 499,- Kč je poštovné zdarma, výjímkou jsou sekce parfémů, drogerie a brýlí, u kterých se jejich cena nepočítá do hodnoty nákupu pro výpočet poštovného zdarma. Díky tomu vám můžeme nabízet parfémy a brýle za jedny z nejnižších cen na trhu. Při objednávkách za méně než 500 Kč stojí poštovné od 46 Kč zaplatíte-li převodem nebo kartou a od 69 Kč při platbě na dobírku.
Klikněte pro přehled cen dopravy a plateb

Lze objednávku dodatečně upravit ?

Ano, ale jen po dobu než je objednávka expedována. Tedy zhruba do 24 hod. od uskutečnění objednávky, v případě objednávky uskutečněné o víkendu i déle. Stav objednávky si můžete prověřit ve Vašem uživatelském účtu nebo rychlým ověřením zde.

Když si objednám zboží, mohu si jej vyzvednout osobně?

Ano, v současnosti můžete vyzvednout zboží v prodejně v Brně, kde najdete vystavený téměř kompletní sortiment, který znáte z našeho eshopu. Přestože je v obchodě takřka celý sortiment jsou objednávky z eshopu připravovány ze skladu. Po kompletaci objednávky (do druhého pracovního dne od objednání) Vás budeme ihned informovat emailem a SMS zprávou. Kontaktní informace na prodejny i s mapou.

Je stejné zboží v internetovém obchodě a v prodejně?

Téměř vše zboží, které nabízíme v internetovém obchodě, lze nalézt také v prodejně. Přesto doporučujeme vytvořit si nezávaznou objednávku s osobním odběrem, pokud si chcete zboží v klidu vyzkoušet v prodejně. Objednávka není závazná a koupit si můžete pouze to, co vám bude sedět a slušet.

V případě že mi objednané oblečení nebude sedět, mohu jej vyměnit?

Ano, nesedící oblečení můžete vyměnit, případně, v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku, odstoupit od kupní smlouvy a to bez udání důvodu, ve lhůtě čtrnácti dnů od doručení.

Přesný postup pro výměnu, reklamaci, či vrácení zboží naleznete v tomto návodu.

Máte nabízené zboží skladem a kdy mohu objednané zboží očekávat?

Veškerý nabízený sortiment máme skladem a odesíláme zásilky ihned po odeslání objednávky. Zásilky odesíláme Českou poštou, obchodním balíkem, doručení je tedy do 24 hod. Nebo expresní službou DPD. Na Slovensko zasíláme kurýrem GLS, doručení je do 24hod.

Kdy dostanu po objednání zboží?

Všechny objednávky expedujeme v pracovní dny obratem, to znamená, že většinu objednávek doručíme již druhý den po objednání. Objednávky uskutečněné v odpoledních hodinách a ve dnech pracovního volna expedujeme ihned následující den ráno.

U každého produktu je vyznačeno vedle skladové dostupnosti také předpokládané datum doručení. Průměrná doba dodání zboží k zákazníkovi je v současnosti méně než dva dny, což si můžete ověřit například v recenzích obchodu OutletExpert na Heuréce.

NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ?

Napište nám, rádi váš dotaz zodpovíme.

Kontaktní formulář

Tento formulář můžete použít na jakékoliv dotazy ohledně objednávek, produktů apod.





Prosím uveďte!: