Postup výměny zboží, reklamace nebo vrácení objednávky

Ve lhůtě čtrnácti dnů od doručení můžete nesedící oblečení vyměnit, případně, v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku, odstoupit od kupní smlouvy a to bez udání důvodu. Níže nalezenete postup pro výměnu, vrácení a reklamaci.

Výměna zboží (změna velikosti, výměna za jiné zboží)

1. V případě výměny velikosti si připravte:

  • kopii dokladu o nákupu (fakturu)
    nebo si vytiskněte tento formulář
  • zboží, které chcete vyměnit

2. Zarezervujte si zboží, které budete chtít zaslat výměnou. Rezervaci můžete provést vytvořením nové objednávky, do košíku vložte zboží, které budete chtít zaslat výměnou, do poznámky k objednávce napište slovo "VÝMĚNA" Jako způsob dopravy a platby zvolte Českou Poštu a způsob platby dobírku. Cena dopravy je hrazená námi.

V případě, že nemáte možnost rezervovat si zboží pomocí objednávky, můžete zboží rezervovat telefonicky, případně emailem. Budete-li rezervovat zboží emailem, vyčkejte na potvrzení rezervace, abychom si byli jisti, že zboží, které budete chtít zaslat výměnou, máme skladem.

3. Do faktury nebo vyplněného formuláře pro výměnu vyznačte zboží, které nám budete vracet a jakou velikost místo něj požadujete.

4. Zboží odešlete spolu s fakturou nebo formulářem na adresu:

OUTLETEXPERT
Hněvkovského 66a
617 00 Brno - Komárov
Nezasílejte prosím balík na dobírku, balíky s dobírkou nepřebíráme a jsou vráceny zpět odesilateli

Zboží zakoupené v internetovém obchodě není možné vyměnit v prodejně, je nutné použít výše uvedený postup.

Reklamace vadného zboží

1. V případě reklamace zboží si připravte:

  • kopii dokladu o nákupu (fakturu)
    nebo si vytiskněte tento formulář
  • zboží, které chcete reklamovat

2. Do faktury nebo vyplněného formuláře pro reklamaci vyznačte zboží, které chcete reklamovat a přidejte krátký popis reklamované vady.

3. Zboží odešlete spolu s fakturou nebo formulářem na adresu:

OUTLETEXPERT
Hněvkovského 66a
617 00 Brno - Komárov
Nezasílejte prosím balík na dobírku, balíky s dobírkou nepřebíráme a jsou vráceny zpět odesilateli

Vadné zboží lze také reklamovat přímo v prodejně, kde s Vámi personál vyplní formulář pro reklamaci.

Vrácení objednávky do čtrnácti dnů

1. V případě vrácení celé objednávky nebo její části si připravte:

  • kopii dokladu o nákupu (fakturu)
    nebo si vytiskněte tento formulář
  • všechno zboží, které vaše objednávka obsahuje
  • číslo účtu, kam si přejete vrátit peníze

2. Zboží, které chcete vrátit odešlete spolu s fakturou nebo formulářem na adresu:

OUTLETEXPERT
Hněvkovského 66a
617 00 Brno - Komárov
Nezasílejte prosím balík na dobírku, balíky s dobírkou nepřebíráme a jsou vráceny zpět odesilateli

Objednávku lze také vrátit v prodejně, kde s Vámi personál vyplní formulář pro odstoupení od smlouvy. Peníze vám budou následně vráceny na účet. Z účetních důvodů není možné peníze za internetové objednávky vracet v prodejně!

JAK NÁM ZASLAT
ZBOŽÍ ZPĚT?

Celý proces reklamace, vrácení či výměny urychlíte, když nám zašlete zboží
v původním obalu, s visačkou a s dokladem o zaplacení.